elsaspyssel

Direktlänk till inlägg 18 juli 2013

Hej nya bloggen!

Av Elsa - 18 juli 2013 20:47

Nu har jag skapat en ny blogg. Min första heter www.petslover.bloggplatsen.se. Jag älskar att pyssla så jag tänkte att jag gör en till blogg där jag lägger ut bilder på allt pyssel jag gör och beskrivning till. Vill ni veta lite om mig?? Jo, Jag heter Elsa och älskar djur mest av allt i världen (och pyssla såklart). Jag har 1 häst, 1 hund & 6 kaniner varav 4 kaninungar:D De är flaskuppfödda då deras mamma dog när de var 4 dagar. Alltså matar jag dem med nappflaska varje morgon och kväll:D

Lite mer info om mig:

Ålder: 11

Singel: Ja

Intressen: Rida, pyssla, djur, killar & kompisar

Längd: Ca 1,65 cm


Mer om mitt privata liv på min andra blogg, länk till den längst upp i inlägget:)


Puzz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elsa - 18 juli 2013 20:55

Hej igen!   Jag tänkte lägga upp lite bilder på pyssel jag har gjort idag, igår och i förrgår. Varsågod:p     En liten bokslukare jag gav till mamma. Den är som ett bokmärke, så man hittar rätt nästa gång man ska läsa:) Gjorde den idag. Be...

Presentation


Hej!

Jag heter Elsa och är 11 år. Den här bloggen handlar om saker jag pysslar ihop. Bild och intsruktion får ni såklart till varje grej:)
Kolla gärna in min andra blogg om mitt liv, den heter www.petslover.bloggplatsen.se
See ya!♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards